POKROK.digital
Prakticky orientovaný rozvoj kompetencí v produkční technice v regionech prostřednictvím kooperace.digital
Praxisorientierte Kompetenzentwicklung Produktionstechnik in den Regionen durch Kooperation.digital
TUL (FS a EF) ve spolupráci s Universitou Jana Evangelisty Purkyně (UJEP), Universitou v Drážďanech (TUD) a Freibergu (TUBAF) díky financování SAB (Saská rozvojová banka) vyvíjí simulační hru, která by měla zábavnou formou zájemce o strojní inženýrství seznámit s hlavními stupni organizace výroby. Počínaje tvorbou technologických postupů, přes projektování výroby, ke konečné výrobě. V současné době jsou připraveny tři pilotní části a to:
- Tvorba sledu operací výroby součásti
- Tvorba sledu úseků výroby součásti
- Výroba součásti
V rámci přednášky (TOB) jste byli v krátkosti informováni o našem projektu a vaší účasti na něm.
V rámci cvičení příští a přespříští týden (12-23.11)budete mít možnost nejprve si vyzkoušet nejlehčí obtížnost scénářů, abyste poznali základní principy herní platformy (první týden) a také abyste byli připraveni na druhou úroveň obtížnosti, kterou si budete moci odehrát doma. Třetí, nejobtížnější stupeň pak společnými silami pokoříte v rámci následujícího cvičení.
Samotnou hru ve verzi Alfa 14g si můžete stáhnout zde:
POKROKdigital_Alpha_14g 64bitodkazy na této stránce budou vždy aktuální.
Samotná hra je v systému Unity3D a jediné co k tomu potřebujete je připojení k internetu a běžné PC.
Jak začít hrát?
- Rozbalte soubor zip
- V rozbalené složce spusťte POKROKdigital.exe
- Registrujte se
- Je vhodné, abyste využili vaši univerzitní emailovou adresu, pokud jí nevyužíváte, můžete použít svojí osobní.
- Jako instituci prosím napište TUL.
- Pro identifikaci předmětu a jako nástroj kontroly splnění úkolů v simulační hře vyplňte v kolonce Studijní obor 3.BSP/TOB
- U úrovně vzdělání prosím vyplňte vaše maximálně dosažené vzdělání. (Mat. DIS. Bc. Ing. Mgr.)
- Přihlaste se (zvolte svůj jazyk)
Seznam nástrojů
Seznam nástrojůCo dělat v případě nejasnosti a odhalení problemů při samotném odehrávání hry?
V případě jakýkoliv problémů či nejasností ohledně hry neváhejte kontaktovat odpovědné osoby z vývojového týmu.V případě nejasnosti samotného odehrávání hry:
František KoblasaJan Vavruška